8. viikko=lepoviikko

8. viikko oli lepoviikko sekä treenistä että ruokavaliosta. Tänään olo onkin kuin tankkauspäivänä, hirvee olo. Mulla oli varmaan kolmen kuukauden kriisi :D Ja kun mä opin vaan kantapään kautta, niin piti syödä roskaruokaa, jotta muistuu mieleen, millainen olo niistä tulee. Perjantaina suklaata ja lauantaina heseateria. Eikä tuosta heseruuasta edes tullu täyteen, eikä se edes pidä nälkää, tunnin päästä taas nälkä ja teki mieli kaikkee huonoa ruokaa. Siis hiilariruoka ei tosiaankaan täytä eikä ravitse kehoa, vaan aiheuttaa jatkuvan syömiskierteen ja tietysti lihomisen. Olihan painoakin tullu 1,4 kg lisää tällä viikolla. Ja se tuskin oli lihasta :D Olo on turvonnut jä ällöttävä. Aivan tuli ikävä oikeeta kunnon ruokaa :)

Viikon kohokohta!!!!

Torstaina sovitin minun ihanaa pinkkiä juhlamekkoa. Ja se mahtui kevyesti päälle!!!! Aivan loistavaa :) ja kun se on ollut edellisenä kesänä mulla päällä, niin painoa mulla oli noin 3 kg vähemmän. Tästähän voisin päätellä, että olen nyt lihaksikkaampi ja kiinteämpi :)

9.viikon alku

Nyt sunnuntaina sitten ruotuun paljon oppineena, olen odottanut niin innolla In Shape -treenien aloittamista! Ja kun taukoviikko on nyt pidetty, niin ei tarvi joulukuussa taukoa pitääkään :) Sitten tammikuussa pidän taukoa ennen BC:n alkua. Nyt aion jatkaa WL:n ruokavaliolla ja In Shapen treenillä. Ekan treeniviikon otan kevyemmin opetellen uudet liikkeet. Ja koska rasvaa on vielä poltettavana, niin aerobiset toki mukana :) Lisään sitten ruokaa In Shapen ohjeen mukaista kohti, jos alkaa ruuan puute vaivata :)

Eli tänään sunnuntaina 1 h 17 min lenkki iltapäivällä maastossa koirien kanssa. Ja ruokavalio täysin ohjeen mukaan, ai että kun alkaa olla jo hyvä olo :) Ja alkuillalla sitten testasin ekan In Shape- treenin. Kyllä tuntui ihan hyvälltä, ja varsinkin kun saa aina keskittyä vain muutamaan lihasryhmään. Ja niin ihana nälkä kun on ruokavalio ja treenit kunnossa :) On tämä niin mahtavaa :)