9. viikko= In shape -treenit ja Weight loss -ruokavalio

9. viikon treenit:

su: Lenkki 1 h 17 min, In Shape1.treeni

ma: Aamulenkki 1 h, In Shape 2.treeni

ti: Aamulenkki 20 min, In Shape 3.treeni

ke: Aamulenkki 1h

to: In Shape 4.treeni

pe: Aamulenkki 26 min

la: Lenkki 30min

 

In Shape -treeneistä:

Siis aivan ihanaa treenata noita In Shape-treenejä!! Saa keskittyä tiettyihin lihaksiin :) Mahtavaa, ja niin ihanasti lihakset käytetyn tuntuiset.. Ja nyt oon vaan tehny tai yrittäny tehdä kevyesti :)

 

Pohdintaa syömisestä

Mietin tämän vapaamman syöntiviikon jälkeen, että homma on TODELLAKIN vasta alussa! Jos lähtee antamaan itsellensä löysiä, niin kilot tulis varmaan paris kuukaudes takaisin. Paluuta entisiin huonoihin ruokatottumuksiin ei siis ole. Oli minulle hyvä kokeilla vapaampaa näin kesken ohjelman, niin pääsee paremmin taas ruotuun. Koska mä oon niin kovapäinen, niin mun oli kokeiltava huonoa syömistä, että mä konkreettisesti näen ja tunnen kropassa sen vaikutukset. Juu, voisinhan mä uskoa muutenkin, mutta kun mä oon mä :D Oli hyödyllistä tuntea kauheen nälän ja ällötyksen tunteet mahassa. Suorastaan kaipasin kovaa salitreeniä ja hyvää oikeaa ruokaa :P Ja vartalon muokkaus on vielä paljon kesken, projekti jatkuu :) Edelleen minua mietityttää, miten sitten pitäis syödä kun olen tavoitteessani... No, mutta tässä on aikaa opetella ja totutella oikeat tavat.

Loppuviikosta alkoi tuntua, että IS-treenit vaatisivat enemmän ruokaa! Perjantaina kun päivällinen venyi myöhälle, niin oli aivan kauhee nälkä. Olisin voinut syödä vaikka mitä! Mutta tyydyin syömään vaan enemmän jauhelihasipulimixiä :P  Liten viimeisen viikon syön kuitenkin vielä WL ruokavaliolla, ja tietysti 4 IS treeniä. Saan oikein kunnon loppukirin Liteen :) Sunnuntaina 8.12. pidän tankkauspäivän, ettei tarvi työpäivänä tankata.. Sitten otan käyttöön IS-ruokavalion ja jatkan IS-treenejä tammikuulle asti 3-4 kertaa viikossa ja tietysti aerobiset 2-3 kertaa viikossa. Pidän lepoviikon ennen Bikini Challengea 12.-19.1.2014. Ja olenkin jo ilmoittautunut Bikiniin!!!! Jippii, on mitä odottaa :) Hyvä suunnitelma, vaikka itse sanonkin :)

Tavoitteet

PItäisi miettiä tavoitteita. Musta tuntuu, että en ole vielä ihan miettinyt kaikkea tarpeeksi. Mutta kyllähän mä jotain tiedän sanoa! Niitä tavoitteita: Ensimmäisenä timmi maha!! (no hei onks se oikeesti tärkein :D mutta kun se ei hoikkanakaan oo koskaan ollu timmi) Sitten jäntevät lihakset ja sopusuhtainen vahva body :) (Ei siis mikään laiheliini!!) Ja toki terveys ja elinvoimaisuus ovat tärkein missioni :) Niihin sisältyy hyvä kroppa ja hyvät elintavat. Olen päättänyt kaksi vuotta käyttää huolellisesti näiden asioiden opetteluun. Vasta 3,5 kuukautta takana, eli aikaa on runsaasti, 20,5 kuukautta ;) Ja mitä kaikkea muuta ihanaa tämän myötä tulee: jaksaa paremmin, saa käyttää ihania vaatteita ja kivempi katsella omaa peilikuvaa :) En edes vielä osaa sanoa kaikkea hienoa, mitä tuleman pitää. Eikä rahaa mene roskaruokaan, alkoon eikä makeisiin :) Ne rahat voi käyttää vitamiineihin, protskujauheisiin ja -patukoihin :D

Sunnuntai

Tänään oltiin koirien kanssa 1,5 h lenkillä, oikein kunnon aamuaerobinen auringonpaisteessa :) Aivan ihanaa! Ja aamupala sitten 12 aikoihin. No, kohta lounas ja sitten salille tekemään In Shape 1 treeniä, eli loistava treeniviikon avaus ja kunnon loppukiri :)